2011. augusztus 11., csütörtök

hell-vill compilation 2006-2011.

már a koncerte eljutás is igen körülményes volt mert kb. minden az ellen szólt, hogy eljussunk bősárkányba, akivel mentünk volna lemondta és nem volt már hely senkinél, de kisuszka kihúzott a csávából és miután végzett a melójával jött értünk. 10, fél 11 körül már a helyszínen voltunk. az első ember akit megláttam attila volt, totál kiütve feküdt a fűben és valami pokróccal próbálták meg letakarni. ő ugye nemrég lett csak oszlopos tagja a don't nedd soceity nevű győri rock bandának. róluk annyit érdemes tudni így nagy vonalakban, hogy énekes csere volt a bandában, nagyi helyére néhány koncert és egy válogatáslemezre felkerülő szám felvételének erejéig csiszi (ex-kevés, amd) került, majd őt ugye attila váltotta... bepályáztunk a koncertre, hogy jegyet váltsunk és felmarkoljuk az ajándék válogatáslemezt, épp a suicide pride játszott. nagyon faszán szóltak, és a tánctéren is keményen osztotta a közönség. utánuk nem tudom kik játszottak, kijöttem mert nagyon meleg volt bent. gyalázatra még bementem, mert náluk is új énekes van, nagy misi akit ismerhettek több bandából is pl: freedom is a lie, ex-riadó, ex-30st, stb... nagyon parasztul tolta. nekem dinivel is tetszett a gyali mert ő egészen más karaktert tett bele az egész bandába, más volt az összkép, egyedibb volt, de így misivel is nagyon jók, meggyőztek. utánuk valami hip-hop banda kezdett el nyomulgatni és a közönség is teljesen kicserélődöt, kíváncsiságból bekukkantottam. 15-20 ember lengette a karjait és billegett a szóáradatra, de nekem valahogy nem jött be, amikor az egyik mc elővette a zsebéből z mp3 ljátszóját ésarról kezdte nyomatni a zenei alapot a szöveghez azthittem hanyadt vágom magam. nekem kicsit gagyi volt ez így, de én ezt totál nem élem így nem tudom, hogy mi a pálya ezzel kapcsolatban... akik ott voltak élvezték és gondolom csak ez számít. amit az est pozitívumaként ki tudnék emelni így a végére az a hangosítás volt, eddig szerintem ez volt a legjobb így a bősárkányí bulikban és a gyalázat műsora, láttam már sokszor őket, de most tetszett a legjobban.  azt viszont sajnlom, hogy pár zenekarról lemaradtam, remélem jövőre időben tudunk érkezni.


HELL VILL COMPILATION 2006X2011.

a koncerten a belépő mellé mindenki kapott egy példányt.
track list:


01. dealer bt - kocsma
02. the citadell (sk) - new spring
03. crippled fox - don't spit on the floor!
04. D.O. - magam zaja
05. liberal youth - kemény a kéz
06. suicide pride - a véget nem érő út
07. rollin wallowin - minden miben hittem
08. lépéselőny - a te szavad
09. kill for peace (fra) - not the same
10. don't say a word - remény
11. gyalázat - kutytámadás
12. mind your step - on your side
13. doghitters - kötelességtudat
14. slip - the four
15. fuck like bunnies - az utolsó felvonás
16. P.F.A. - fog
17. driving range (a) - hesitate
18. social free face - colonia
19. say out - alone in the mass
20. don't need society - nincs határ
21. holy mans glory - párthadsereg
22. ems&sky kazma - skatulya
23. moral is dead - jobb élet
24. as you can - alone 

sudge

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése